Ideja web stranice

Izrada web stranica & web dizajn (update 2023)

  • VRIJEME ČITANJA: 6 MINUTA

Web stranica je važan dio marketinške strategije svake tvrtke. Omogućuje klijentima da saznaju više o vašim proizvodima i uslugama, a potencijalnim klijentima daje mogućnost da vas izravno kontaktiraju.

Planiranje i osmišljavanje web stranice

Uspjeh bilo kojeg projekta ovisi o tome koliko je dobro isplaniran cijeli proces izrade web stranice. Isključivo se fokusiramo na to da izrađena web stranica u konačnici ispunjava sve aspekte kako bi dugoročno bila učinkovita i služila svojoj svrsi. Radi toga ovom segmentu pridodajemo posebnu pažnju i posvećujemo potrebno vrijeme.

Izrada web stranica & web dizajn

Kao i kod dizajna, za izradu web stranica usvajamo najnovije svjetske tehnologije. Cjelokupan sadržaj stranice optimiziramo i prilagođavamo mogućnostima interneta. Time postižemo brzu interaktivnu stranicu na zadovoljstvo posjetitelja.

Gotova web stranica imat će CMS sustav koji Vam može po Vašem zahtjevu omogućiti samostalno naknadno upravljanje sadržajem članaka, unos proizvoda u katalog ili web shop (ako ga ista posjeduje).

Funkcionalnost naših stranica olakšat će vam poslovanje i približiti klijentima.

Marketing i promocija – SEO – budite na prvoj stranici Google-a

Jedan od najvažnijih segmenata, bez kojeg i najbolje izrađena web stranica nema svoju učinkovitost, je marketing i promocija, odnosno SEO optimizacija stranice.

U paketu izrade web stranice ugrađujemo potrebne segmente za osnovnu SEO optimizaciju stranice te savjetujemo klijente kako nadalje održavati i poboljšati rejting stranice.

Dugogodišnjim proučavanjem svih načina oglašavanja i promocija web stranica, došli smo do zaključka da je jedini dugoročni i najefektivniji način SEO optimizacija (Search engine optimization) te smo se specijalizirali i u tom području.

Sama izrada web stranice sastoji se od nekoliko osnovnih koraka

  1. Odaberite naziv domene koji vam odgovara.

Ako počinjete s novim nazivom domene, provjerite je li to nešto što dobro funkcionira za vašu marku. Razmislite koje bi riječi ljudi mogli koristiti kada traže vaš proizvod ili uslugu. Također razmislite hoće li naziv vaše domene funkcionirati kao URL (uniform resource locator) adresa.

  1. Napravite atraktivnu odredišnu stranicu.

Stvaranje atraktivne odredišne stranice zahtijeva pažljivo planiranje, pažnju na detalje i duboko razumijevanje vaše ciljane publike. Evo nekoliko ključnih koraka koje treba uzeti u obzir prilikom dizajniranja odredišne stranice:

  • Postavite jasne ciljeve: prije nego što počnete dizajnirati svoju odredišnu stranicu, važno je definirati svoje ciljeve. Koja je svrha vaše odredišne stranice? Želite li generirati potencijalne kupce, promovirati proizvod ili uslugu ili privući promet na svoju internetsku stranicu? Nakon što imate jasan cilj, svoju odredišnu stranicu možete prilagoditi tim ciljevima.
  • Stvorite primamljive naslove: naslov je prvo što će posjetitelji vidjeti kada dođu na vašu odredišnu stranicu. Trebao bi biti jasan, koncizan i uvjerljiv te odmah privući pažnju vaše ciljne publike. Koristite snažan jezik usmjeren na akciju kako biste stvorili osjećaj hitnosti i potaknuli posjetitelje na akciju.
  • Usredotočite se na dizajn: dizajn vaše odredišne stranice ključan je za njezin uspjeh. Koristite čist, moderan izgled, vizualno privlačan i jednostavan za navigaciju. Koristite visokokvalitetne slike i grafiku kako biste poboljšali korisničko iskustvo i stvorili emocionalnu vezu sa svojom publikom.
  • Jednostavno objašnjenje: svrha odredišne stranice je pretvoriti posjetitelje u potencijalne kupce. Izbjegavajte zatrpavanje stranice s previše informacija ili ometajućih elemenata zbog kojih posjetitelji mogu izgubiti fokus. Neka izgled bude jednostavan i jednostavan za navigaciju, s jasnim pozivima na akciju koje je lako pronaći i slijediti.
  • Koristite on-line dokaz: vjerojatnije je da će ljudi poduzeti akciju kad vide da i drugi rade isto. Koristite društvene dokaze poput recenzija kupaca, preporučnih pisama ili preporuka na društvenim mrežama kako biste izgradili povjerenje svoje publike.
  • Optimizacija za mobilne uređaje: sada kada više ljudi pristupa Internetu s mobilnih uređaja nego ikad prije, ključno je da vaša odredišna stranica bude optimizirana za mobilne korisnike. Provjerite je li vaša stranica responzivna i brzo se učitava na mobilnim uređajima kako biste povećali doseg i angažman.
  • Testirajte i ponovite: stvaranje odredišne stranice kontinuirani je proces. Više puta testirajte svoj dizajn kako biste ga optimizirali za bolje performanse i što veće konverzije. Koristite razne alate testiranje i za usporedbu različitih verzija vaše stranice i utvrđivanje koji su elementi najučinkovitiji.

Slijedeći ove ključne korake, možete stvoriti nevjerojatnu odredišnu stranicu koja će privući vašu ciljanu publiku, povećati konverzije i pomoći vam da postignete svoje poslovne ciljeve.

  1. Dodajte veze na društvene mreže.

Dodavanje poveznica na društvene medije važan je dio internetske prisutnosti i marketinške strategije. Platforme društvenih medija danas su sastavni dio našeg svakodnevnog života i igraju presudnu ulogu u privlačenju prometa na internetske stranice.

Što se tiče dodavanja veza na društvene mreže, morate imati na umu nekoliko stvari. Prvo, važno je odabrati prave platforme na temelju ciljane publike i vrste sadržaja koji dijelite.

Nakon što identificirate društvene mreže koje želite koristiti, trebali biste dodati veze do njih na svoju internetsku stranicu, blog ili potpis e-pošte. Te bi veze trebale biti vidljive i posjetitelji bi im trebali moći lako pristupiti. Jedan učinkovit način za to je dodavanje ikona društvenih mreža koje se vežu vaše profile. Također, možete koristiti razne dodatke na društvenim mrežama za prikaz najnovijih postova ili tvitova, što će vam pomoći da sadržaj vaše stranice bude svjež i dinamičan.

Isto tako važno je osigurati da su vaši profili na društvenim mrežama cjeloviti i ažurni, s relevantnim informacijama. To uključuje vezu na vašu internetsku stranicu, podatke za kontakt i kratak opis onoga što radite. Redovito ažuriranje profila na društvenim mrežama novim sadržajem i interakcija s publikom mogu vam pomoći privući nove pratitelje i povećati vašu vidljivost.

Osim dodavanja veza na svoje profile na društvenim mrežama, možete ih koristiti i za promociju sadržaja svoje internetske stranice. To možete učiniti dijeljenjem veza do vaših najnovijih postova ili stranica, korištenjem hashtagova za povećanje vidljivosti i interakcijom sa svojim pratiteljima odgovaranjem na komentare ili postove.

Pa da zaljučimo ovaj dio, dodavanje veza na društvene medije ključna je komponenta svake strategije internetskog marketinga. Odabirom pravih platformi, stvaranjem zanimljivog sadržaja i aktivnostima na društvenim mrežama možete povećati vidljivost vaše web stranice, te privući svoje pratitelje da pristupa vašoj internetskoj stranici.

  1. Uključi podatke za kontakt.

Također biste trebali uključiti podatke za kontakt na vrhu svoje stranice. To uključuje vaš telefonski broj, adresu, adresu e-pošte i sve druge relevantne podatke.

  1. Postavite Analytics.

Google Analytics jedan je od najpopularnijih alata koje koriste webmasteri za praćenje posjetitelja svojih web stranica. Besplatan je i jednostavan za korištenje, stoga nema izgovora da ga ne postavite.

Krećete u izradu web stranice, SEO optimizaciju ili digitalni marketing?
Obratite se profesionalcima