Što je marketing na društvenim mrežama SMM?

  • VRIJEME ČITANJA: 8 MINUTA

Marketing na društvenim mrežama oblik je internetskog oglašavanja koji uključuje stvaranje sadržaja na web stranicama poput Facebooka, Twittera, YouTubea, Instagrama, LinkedIna itd. te njegovo dijeljenje putem tih platformi. To je način da doprete do svoje ciljane publike i angažirate je.
Marketing na društvenim mrežama temelji se na izgradnji odnosa s ljudima koji dijele vaše interese i vrijednosti. Cilj je stvoriti smislene veze i razgovore koji će dovesti do prodaje i svijesti o robnoj marki.
SMM uključuje stvaranje i dijeljenje sadržaja na web stranicama društvenih mreža. Uključuje objavljivanje ažuriranja statusa, fotografija, videozapisa, poveznica, citata i drugih vrsta sadržaja koji generiraju korisnici.
Postoji nekoliko načina za korištenje društvenih medija za reklamiranje vašeg poslovanja. Možete početi stvaranjem profila na svakoj mreži gdje će ljudi vidjeti vaše objave. Zatim objavite relevantan sadržaj koji će ih zaokupiti. Konačno, pobrinite se da komunicirate s drugim korisnicima kako bi vas primijetili.

Trebali biste koristiti društvene medije za interakciju s kupcima. To znači odgovarati na komentare, pitanja i pritužbe. To također znači slušati što ljudi govore o vašem brendu. Ako vidite nešto negativno, brzo odgovorite i reagirajte.

Osnove uspješne marketinške strategije društvenih medija

Najvažniji dio svake marketinške kampanje na društvenim mrežama je vaša publika. Morate znati do koga želite doći i zašto. Nakon što shvatite svoje ciljno tržište, možete početi stvarati sadržaj koji će im se svidjeti.
Prvi korak u bilo kojoj marketinškoj kampanji na društvenim mrežama je razumijevanje vaše ciljane publike. Morate znati gdje se nalaze na internetu kako biste ih ondje mogli kontaktirati. To će vam pomoći da odlučite koju platformu(e) koristiti i koliko često. Važno je napomenuti da nisu sve platforme jednake. Neki su prikladniji za određene vrste kampanja od drugih.

Krećete u izradu web stranice, SEO optimizaciju ili digitalni marketing?
Obratite se profesionalcima