Krećete u izradu web stranice, SEO optimizaciju ili digitalni marketing?
Obratite se profesionalcima

U tvrtkama danas postoji veliki broj odjela koji se bave razno raznim segmentima poslovanja tvrtke. U većini tih odjela zaposlenici nisu niti svjesni koliko značajno je da znaju ponešto o SEO optimizaciji (search engine optimization). U pojedinim slučajevima, upravo taj minimum znanja, može biti ključ napretka.
Sada se logikom stvari nameće pitanje kako izabrati najnužnije osnovne informacije koje bi kolege trebale znati o SEO-a.
Što je ono na što bi se trebali koncentrirati?
Svakako pristupačnost podataka mora biti na visokoj razini kako bi ju kolege iz drugih grana tvrke razumjeli i kako bi ih mogli koristiti u svakodnevnom radu.
Prije svega objasnit ćemo Vam kako funkcionira podložnost odjela poslovanja na SEO. Informatički odjel ima zadatak razumjeti kako i zašto jedna stranica ima prednost ispred druge. Odjel prodaje, a da toga nije ni svjestan, radi za oba odjela. To znači da prilikom prodaje proizvoda i prilikom razgovora sa kupcima isto tako indirektno prikuplja informacije za SEO odjel kako bi SEO odjel na kraju ispunio očekivanja i pomogao pri unaprijeđenju prodaje. Samim time tu se povećva i uspjeh cijele tvrtke. Bitan odjel je i odjel PR-a. U kontaktu s drugim tvrtkama ostavlja dojam koji SEO odjel može kapitalizirati kroz blogove, review-ove i ostale reference. Odjeli proizvodnje i marketinga moraju shvaćati zašto se slike proizvoda, opisi i sadržaji nalaze na određenim mjestima, a to mogu shvatiti kroz suradnju sa SEO odjelom.
Ako nemate znanja, mogućnosti ili jednostavno želite se usredotočiti na svoj posao, slobodno nas kontaktirajte za SEO usluge