Krećete u izradu web stranice, SEO optimizaciju ili digitalni marketing?
Obratite se profesionalcima

Nedavno sam naišao na jednu tvrtku koja se bravi internetskom prodajom. Ni po čemu se ne razlikuje od većine konkurenata, ali me dotična stranica posebno zaintrigirala svojom nesposobnošću da zadrži potencijalnog klijenta izuzetno izraženim nedostatkom kulture komunikacije.
Ali krenimo od početka. I sam sam pripadnik onih koji danas kupuju putem www prostranstva. Dolazim na stranicu preko jednog dobro složenog oglasa i u iščekivanju napokon kvalitetne stranice s takvom tematikom ostajem u nezapamćenom šoku. Naslovnica prenapunjena opisom djelatnosti, ali ne bilo kakvim opisom nego prezentacijom tvrtke i zašto Vi trebate tvrtku, a ne tvrtka Vas. Krenem čitati dalje, na što nailazim na šture i priglupe činjenice o tvrtci i njezinim dosadašnjim uspjesima na mjestu koje nikako ne spada u tu kategoriju u kojoj se nalazilo.
Duboko razočaran zatvaram prozor preglednika i krećem u daljnju pretragu Poanta je: mi smo tu zbog VAS, a ne vi zbog NAS. Namjerno sam sam stavio vi jer u takvom tekstu nema niti traga repektu, a kamoli marketinškoj osvještenosti pa čak i u njezinom najprimitivnijem obliku!
Današnje tvrtke pogotovo one uspješne svjesne su da bez kvalitetne marketinške promocije nema ni prosperiteta na tržištu. Pritom ne mislim samo na reklame u kojem god obliku one bile. Prvenstveno tu je bitno shvaćanje pozicija. Potencijalni klijent nije dužan od vas zatražiti uslugu, pa čak niti poslati upit ukoliko Vi niste zadovoljili neke osnovne kvalitete. Prvi pogled na stranicu štošta otkriva potencijalnom korisniku Vaših usluga. Kada dođe na stranicu i vidi da nemate razvijenu ni osnovnu kulturu komunikacije, okreće se i odlazi ne razmišljajući što to Vi u stvari nudite. Tekstovi koji su dostupni oličenje su Vaše tvrtke. Ukoliko nemate neku osobu koja zna slagati tekstove prema zahtjevima današnjeg tržišta, obratite se za stručnu pomoć jer bolje je zadržati nego izgubiti klijenta.
Morate biti svjesni da ja, ja, ja nikada neće prodati čak ni najbolji proizvod, ali Vi, Vi, Vi može prodati sve ukoliko ste dobro iskoristili snage svoje tvrtke.