Povezanost turizma, izrade web stranica i SEO optimizacije

  • VRIJEME ČITANJA: 4 MINUTE

Sezona je tu. Turisti su počeli dolaziti. Imate svoje kapacitete popunjene međutim niste zadovoljni. Vaša konkurencija je u prednosti, a vi se trudite iz petnjih žila.

U posljednjem desetljeću niz portala je počelo nuditi usluge bookinga. Među njima prednjači Booking.com, ali u posljednje vrijeme okružen je izuzetno moćnom konkurencijom. Prije nekog vremena smo govorili o tome kako mali može pobjediti velikoga. Ta priča je donekle primjenjiva i na ovu temu. Nije sve samo vezano uz cijenu koju ostvaruje gost. Bitno je Vaše kranje zadovoljstvo. Ne zaboravite, prazan krevet je mrtvi kapital! Nikada ga nećete moći naknadno popuniti niti ćete biti u stanju kapitalizirati njegov potencijal.

Vratimo se sada na ono kako mali može pobjediti velikoga. Veliki portali Vam obećavaju korist od korištenja njihovih usluga na obostrano zadovoljstvo. No je li to zaista tako? Vi ste sami na kraju krajeva odgovorni za svoje poslovanje. Napravili ste web stranicu, no ipak ne ostvarujete učinak njome kakav ste očekivali i zamislili. Savršano je dizajnirana. Web dizaneri su odradili odličan posao i pogodili su vizualno sve detalje kakve ste priželjkivali. No i dalje premalo upita dolazi preko tog najpopularijeg servisa komunikacije sa potencijalnim gostima. To je vrlo često posljedica same nekvalifikacije kvalitete web stranice u top kategoriju ponude na tražilicama. Stranica može izgledati savršeno, ali ona ipak ne generira turiste koliko bi Vi željeli. Najvažnija stvar je odraditi dobru optimizaciju stranice kako bi ona svojom kvalitetom konkurirala najvećima. Samim time, stranica bi se nalazila na visokim pozicijama tražilica, bila bi dostupna širem spektru turista i stvorila upravo ono što ste očekivali. Bila bi sama po sebi generator gostiju. U cijeloj priči bitna je kvaliteta, ne kvantiteta.

Krećete u izradu web stranice, SEO optimizaciju ili digitalni marketing?
Obratite se profesionalcima