SEO optimizacija pozicija na tražilicama 2

SEO prvi dio

Dakle, koja metoda je bolja za vašu organizaciju?

To ovisi o brojnim čimbenicima. Faktor koji uzimate u obzir je stvarni proizvod ili uslugu koju prodajete. Redovan SEO je obično skup i dugotrajan proces. Iako to može dovesti do značajne isplativosti i izvrsnom vraćanju investicije, redovan SEO obično zahtijeva mjesečna ulaganja od najmanje 1000 kn ako će se tome posvetiti SEO tvrtka. Ako redovan SEO radite sami, to često zahtijeva mnogo sati pažljivog planiranja, analize i rada.

Bilo kako bilo to su značajnija ulaganja. Ako prodaja proizvoda ili uslugue ima pojedinačno veliku prodajnu cijenu, redovan SEO bi mogao biti vrijedan toga. Na primjer, ako prodajete nakit, pravne usluge, laserske operacije oka, ili vakuumske dehidratore, onda vam ne treba puno dodatnih web oglasa da bi vidjeli pozitivan povrat investicije u kampanji. Međutim, ako prodajete aplikaciju u vrijednosti pet dolara, potrebno je vidjeti da li je investicija uložena u redoviti SEO isplativa.

Osim toga, redoviti SEO treba vremena kako bi urodio plodom. Te nije neuobičajeno za redovnu kampanju da bi vidjeli rezultate tek nakon šest mjeseci (ili više) napornog rada. Redovna kampanja je maraton, a ne sprint.

Program AdWords, s druge strane, ima neke izrazite vlastite prednosti. AdWords kampanja može biti napravljena i u funkciji za 24 sata. Uz to može se napraviti s mnogo manjim proračunom. Iz tog razloga, Adword može biti odličan program za manje organizacije ili tvrtke s manjom prodajom. AdWords je vrlo spretan program. To omogućuje oglašivačima brzo podešavanje, eksperimentiranje, i optimiziranje kampanje u hodu.

To također može biti vrijedan program za kratkoročne kampanje ili tvrtke s manjim proračunom za oglašavanje.

Dakle, što dalje?

Ako Vaša tvrtka ima proračun od najmanje 5000 kn za mjesečno oglašavanje, prodajete proizvod ili uslugu sa visokom cijenom i dugoročnim ulaganjem, onda redovan SEO može biti izvrstan izbor.

Ako je Vaša tvrtka na manjem području, ima ograničen početni proračun, a željeli bi vrlo brzo vidjeti rezultate, Googleov AdWords program može zadovoljiti Vaše potrebe.

U svakom slučaju važno je kako bi bili sigurni da netko vrlo pažljivo upravlja marketinškom tražilicom. Ako Vaša tvrtka ima nekoga unutar kuće s vremenom i stručnosti, ta osoba može biti dobar odabir za upravljanje redovnom SEO ili AdWords kampanjom. Ako ne, taj zadatak možete povjeriti digitalnoj agenciji. (kao što je Domidona)

Pravilno upravljanje i kontroliranje Vaše marketinške tražilice kampanji osigurava da ne troši novac i da Vaša kampanja daje optimalne rezultate.