SEO optimizacija pozicija na tražilicama

 

Puno organizacija želi biti na naslovnoj stranici u Googleu. Promet od tražilice može biti značajan izvor koji vodi do vaše web stranice.

Međutim, mnogo dezinformacija i zbrke postoji oko optimiziranja za tražilice. U Domidoni, često razgovaramo s klijentima koji žele biti dobro rangirani u Googleu, ali nisu točno upoznati s onime što je potrebno da se do tamo dođe.

SEO

Mnoge organizacije se kod nas raspituju o SEO (Search Engine Optimization). Oni često imaju unaprijed stvorene misli o tome što to znači. Ponekad misle da je za sav posao dovoljno staviti nekoliko riječi na njihove web stranice. Onda (stvarno) shvate da SEO može biti dugotrajan i skup proces kojega uključuju vanjski čimbenici, kao i čimbenici na licu mjesta.

Međutim, kada smo kopali dublje da bi došli do korijena pitanja, ono što većina organizacija stvarno želi je jednostavno povećanje posjećenosti njihove stranice.

Postoje dva načina kako bi povećali promet na Vašim web stranicama na Googleu. Jedna od metoda je da optimizirate svoje web stranice za redovno pretraživanje, a druga je korištenje AdWordsa.

Redovan SEO prikazuje se na oglasima u glavnom području Googleovih rezultata pretraživanja. Ovi oglasi se pojavljuju u sredini zaslona, a prikazuju se na osnovi Googleovog prirodnog algoritma. Ti oglasi ne mogu biti plaćeni, ali mogu biti ciljani kroz sadržaj i vanjske čimbenike.

AdWords je Googleov oglašivački program. AdWords oglasi prikazuju se na vrhu i sa strane Googleovih rezultata pretraživanja, a obično će se pojaviti u žutoj boji na vrhu i u malim ikonama na desnoj strani. To su oglasi koji mogu biti direktno plaćeni putem Googleovog programa za oglašavanje. Najbolja stvar kod Google AdWords programa je ta da plaćate samo za direktne oglase koji vode do vaše web stranice. Novac se odbija od Vašeg računa tek kada netko klikne na oglas i posjeti Vašu web stranicu.

nastavak SEO