Kako pratiti pozicije ključnih riječi?
Dosta često ljudi pokušavaju na razno razne načine pratiti pozicije svojih ključnih riječi na internetskim tražilicama. Postoje razne vrste, plaćeni i besplatni (neplaćeni) software-a. S obzirom da kvalitetni, plaćeni, koštaju podosta novaca (cca 100€) mjesečno, orijentirao bih se na besplatne.
SEO panel
Jedan od njih je i SEO panel. SEO panel je web aplikacija. U svojim mogućnostima nudi i mogućnost provjere pozicije web stranice po određenim riječima.
Naravno, s obzirom da postoje rezultati vezani na regionalni google, jezik pretraživanja, SEO panel nudi u osnovnoj verziji samo Google.com, no , međutim za mali iznos donacije 10$ možete dobiti plugin sa kojim možete provjeravati poziciju i na google.hr.
Adwords preview tool
Još jedan, naravno besplatni alat za pregled, koji bih spomenuo je AdWords alat Adwords preview tool. Iako je ovaj alat osmišljen kako bi pokazao da li se Vaš oglas trenutno prikazuje za određeni upit, što je i većina Googleovih plaćeni alata za pretraživanje, tu je i SEO korištenje.
Alat va momogućuje da odaberete određeni Google TLD, državu i grad na koji ciljate ciljate. Na ljestvici možete kako se razlikuju pretraživanja na Google za određeni upit u Torontu, Zagrebu, Rimu ....
Za dodatnu zabavu, možete vidjeti koje bi moglo biti rangiranje na Google.co.uk za iste primjere u kanadskim mjestima i vidjeti promjene u rangiranju. Također možete birati između desktop i mobilnog pretraživanja. Ovi rezultati su potpuno generički bez personalizacije i bit će vrlo slični onoma što će korisnik vidjeti u ciljnoj lokaciji.