Podignite web stranicu na viši nivo s Mobile-First dizajnom
- VRIJEME ČITANJA: 8 MINUTA
Svijet će biti na prvom mjestu mobilnih uređaja, a isto tako i vaše poslovanje. Kako bismo ostali relevantni u ovoj vječnoj digitalnoj revoluciji, prođimo kroz nekoliko koraka kako bismo osigurali da je vaša strategija za mobilne uređaje na razini. Iako je upotreba prijenosnih i stolnih računala još uvijek visoka, većina pojedinaca koji traže proizvode ili usluge obično to čine na svom mobilnom uređaju. U stalnom je porastu odluka o kupnji koje se donose na mobitelima.
Imati web stranicu optimiziranu za mobilne telefone bolje se prevodi na sve vrste uređaja. Povrh toga, pristup na prvom mjestu na mobilnim uređajima također slijedi pristup sadržaju na prvom mjestu . Uz sva ograničenja mobilnih uređaja, projektiranje unutar ovih parametara stvara proces koji ima na umu veličinu zaslona, navigaciju i propusnost.
Uz kontinuirano povećanje upotrebe mobilnih uređaja, pristup koji je na prvom mjestu mobilnim uređajima pomaže u održavanju relevantnosti robne marke, a pritom ostaje na vrhuncu pažnje za potrošače.
Što je pristup 'Mobile-First'?
Ukratko, pristup na prvom mjestu na mobilnim uređajima znači dizajniranje digitalne prisutnosti s naglaskom na mobilnom iskustvu, u nekim slučajevima, prije stolnih i tablet uređaja.
Kada dizajniraju za mobilne uređaje, dizajneri štede vrijeme, poboljšavaju produktivnost i imaju pojednostavljen proces, dopuštajući dizajnerima da posvete više pažnje sadržaju koji se izrađuje i pomaže im u stvaranju praktičnijih i razumljivijih dizajna.
Evo kako:
Učinite to kako treba
Prilikom dizajniranja web-lokacija i proizvoda namijenjenih mobilnim uređajima, važno je imati na umu sljedeće:
- Davanje prioriteta sadržaju ključno je pri dizajniranju za mobilne uređaje. Uz više ograničenja na manjim zaslonima, važno je osigurati prikaz ključnih elemenata. Prikazivanje važnog sadržaja stvara više prilika za angažman korisnika, održavajući njihove sesije dulje otvorenim i smanjujući napuštanje početne stranice.
- Pružanje intuitivne navigacije ključno je kada je u pitanju pružanje prisutnosti na prvom mjestu na mobilnim uređajima. Dizajniranje digitalnog proizvoda koji pojednostavljuje navigaciju prikazivanjem sekundarnih elemenata pomaže korisnicima razjasniti putove. To pomaže stvoriti digitalno iskustvo koje je lako probavljivo dok korisnicima daje potrebne informacije.
- Izbjegavanje ometajućih skočnih prozora pomaže u ograničavanju problema s prostornim ograničenjima. Nijedan korisnik ne voli da ga ometaju skočni prozori i reklame koje preuzimaju zaslon. Prilikom izrade web stranice važno je korisnicima pružiti odgovarajuće informacije koje u konačnici traže.
- Testiranje na stvarnim uređajima iznimno je učinkovit način da se osigura da web stranica pruža optimalno korisničko iskustvo. Poduzimanjem ovog koraka smanjujete rizik prilikom lansiranja novog digitalnog proizvoda. Testiranje na stvarnim uređajima također pomaže da se osigura da se web-mjesto prikazuje prema očekivanjima na različitim vrstama uređaja. Također je vrijedno napomenuti da bi se testiranje trebalo proširiti na različite preglednike i vrste veza radi preciznijeg testiranja mobilnog učinka prisutnosti.
Prednosti 'Mobile-First'
Postoji toliko mnogo prednosti za stvaranje digitalnog iskustva korištenjem pristupa koji se temelji na mobilnim uređajima, evo samo neke:
- Bolja izvedba – Nakon što se pokrene uspješan proizvod koji je prvenstveno namijenjen mobilnim uređajima, sadržaj će se brže učitavati jer postoje samo ključni elementi. Brže vrijeme učitavanja stranice važno je kada je u pitanju održavanje SEO -a i dobra upotrebljivost. Nadalje, budući da većina korisnika koristi Google tražilice na svojim mobilnim uređajima, Google indeksira mobilne stranice preko desktopa. Optimiziranje vaše stranice za mobilne uređaje pomaže i pri SEO-u i rangiranju.
- Smanjena stopa napuštanja početne stranice – Općenito, stope napuštanja početne stranice na mobilnim uređajima su 20 do 30 posto veće od stopa napuštanja početne stranice za stolna računala, a stope konverzije su niže. To je zbog činjenice da pojedinci koji koriste mobilne uređaje obično traže nešto dok su u žurbi ili u tranzitu. Međutim, svi doživljavaju mobilne stranice koje su toliko nepodnošljive da na kraju napuste; održavajte stope napuštanja početne stranice niže korištenjem dizajna koji je na prvom mjestu za mobilne uređaje kako biste potaknuli dulje sesije, zadržali veći postotak korisnika i pružili bolje cjelokupno korisničko iskustvo.
Učinci 'Mobile-First'
Postotak globalnog web prometa na mobilnim telefonima porastao je tijekom posljednjeg desetljeća. Od siječnja 2022. 54,98 posto ukupnog web prometa dolazilo je putem mobilnih telefona. Distribucija upotrebe mobilnog i stolnog interneta u Sjedinjenim Državama u posljednjih deset godina odražava sličan obrazac, gdje je postotak web prometa na mobilnim uređajima također porastao. Od siječnja 2022., 48,40 posto ukupnih web posjeta trenutno je mobilno, u usporedbi s 48,35 posto koje dolazi s računala.
Amerikanci provode u prosjeku 5,4 sata dnevno na svojim telefonima, provjeravaju ih u prosjeku 63 puta svaki dan i općenito 6,5 sati dnevno. 13% milenijalaca dnevno provede preko 12 sati na svojim telefonima. Baby Boomeri provode 5 sati koristeći svoje telefone.
Statistike pokazuju da će 40% korisnika otići kod konkurenta nakon lošeg mobilnog iskustva. Oko 84% iskusilo je poteškoće s dovršavanjem mobilne transakcije. Ovi visoki brojevi pokazuju koliko je velika prilika za tvrtke da iskoriste konverziju potrošača samo izradom web-mjesta prilagođenih mobilnim uređajima i prilagođenih korisnicima.