Krećete u izradu web stranice, SEO optimizaciju ili digitalni marketing?
Obratite se profesionalcima

Svijet će biti na prvom mjestu mobilnih uređaja, a isto tako i vaše poslovanje. Kako bismo ostali relevantni u ovoj vječnoj digitalnoj revoluciji, prođimo kroz nekoliko koraka kako bismo osigurali da je vaša strategija za mobilne uređaje na razini. Iako je upotreba prijenosnih i stolnih računala još uvijek visoka, većina pojedinaca koji traže proizvode ili usluge obično to čine na svom mobilnom uređaju. U stalnom je porastu odluka o kupnji koje se donose na mobitelima.
Imati web stranicu optimiziranu za mobilne telefone bolje se prevodi na sve vrste uređaja. Povrh toga, pristup na prvom mjestu na mobilnim uređajima također slijedi pristup sadržaju na prvom mjestu . Uz sva ograničenja mobilnih uređaja, projektiranje unutar ovih parametara stvara proces koji ima na umu veličinu zaslona, navigaciju i propusnost.
Uz kontinuirano povećanje upotrebe mobilnih uređaja, pristup koji je na prvom mjestu mobilnim uređajima pomaže u održavanju relevantnosti robne marke, a pritom ostaje na vrhuncu pažnje za potrošače.
Što je pristup 'Mobile-First'?
Ukratko, pristup na prvom mjestu na mobilnim uređajima znači dizajniranje digitalne prisutnosti s naglaskom na mobilnom iskustvu, u nekim slučajevima, prije stolnih i tablet uređaja.
Kada dizajniraju za mobilne uređaje, dizajneri štede vrijeme, poboljšavaju produktivnost i imaju pojednostavljen proces, dopuštajući dizajnerima da posvete više pažnje sadržaju koji se izrađuje i pomaže im u stvaranju praktičnijih i razumljivijih dizajna.
Evo kako:
Učinite to kako treba
Prilikom dizajniranja web-lokacija i proizvoda namijenjenih mobilnim uređajima, važno je imati na umu sljedeće:
Prednosti 'Mobile-First'
Postoji toliko mnogo prednosti za stvaranje digitalnog iskustva korištenjem pristupa koji se temelji na mobilnim uređajima, evo samo neke:
Učinci 'Mobile-First'
Postotak globalnog web prometa na mobilnim telefonima porastao je tijekom posljednjeg desetljeća. Od siječnja 2022. 54,98 posto ukupnog web prometa dolazilo je putem mobilnih telefona. Distribucija upotrebe mobilnog i stolnog interneta u Sjedinjenim Državama u posljednjih deset godina odražava sličan obrazac, gdje je postotak web prometa na mobilnim uređajima također porastao. Od siječnja 2022., 48,40 posto ukupnih web posjeta trenutno je mobilno, u usporedbi s 48,35 posto koje dolazi s računala.
Amerikanci provode u prosjeku 5,4 sata dnevno na svojim telefonima, provjeravaju ih u prosjeku 63 puta svaki dan i općenito 6,5 sati dnevno. 13% milenijalaca dnevno provede preko 12 sati na svojim telefonima. Baby Boomeri provode 5 sati koristeći svoje telefone.
Statistike pokazuju da će 40% korisnika otići kod konkurenta nakon lošeg mobilnog iskustva. Oko 84% iskusilo je poteškoće s dovršavanjem mobilne transakcije. Ovi visoki brojevi pokazuju koliko je velika prilika za tvrtke da iskoriste konverziju potrošača samo izradom web-mjesta prilagođenih mobilnim uređajima i prilagođenih korisnicima.