Krećete u izradu web stranice, SEO optimizaciju ili digitalni marketing?
Obratite se profesionalcima

Često puta do sada sam čuo pitanje koje se vuče od pamtivijeka, kako mali mogu pobijediti velikoga. U današnje vrijeme mnogi su se okušali u području izrade web stranica, međutim samo oni „pametni“ su opstali.
Sve tvrtke prilikom izrade web stranice stavljaju naglasak na vizualni identitet, no nije on jedini koji osigurava top poziciju na tražilicama. Uvriježeno je mišljenje da su velike tvrtke zbog prometa kojeg imaju na stranicama u daleko većoj prednosti od malih tvrtki koje se bore za prostor www-a. To baš i nije tako. Male tvrtke imaju prednost zbog veće agilnosti, a to je najveća boljka velikih korporacija. Koncentracija na kvalitetu je pravi put do uspjeha za male i najbolji način probijanja na vodeća mjesta tražilica.
Kada kreću u posao male tvrtke imaju želju u svakom aspektu biti bolje od konkurencije. Tu se javlja problem pokrivanja svih područja poduzetničke aktivnosti zbog nedostatka kadrova. Iz navedenog se može doći do zaključka koji je zlata vrijedan. Koncentracija na jedan aspekt poslovanja i isticanje istog putem SEO optimizacije, kvalitete sadržaja i korištenjem ostalih dostupnih alata, pokazuje najuspješniji način proboja na viša mjesta tražilica.
I što nakon toga? Logičan slijed je nastavak unapređivanja i ostalih polja poslovanja. Međutim tu jako puno poslovnih subjekata napravi grešku. Krenu sa unapređivanjem druge niše, a prvu stave na led.
Za dobro i kvalitetno pozicioniranje treba imati u vidu da se svaki segment koji se unapređuje nadovezuje na prethodni, pod uvjetom da prethodni i dalje ostaje dominantan u određenoj kategoriji pretraživanja www-a.