Kako vratiti kažnjenu domenu na Google
U zadnje vrijeme dobijemo često upite postoji li mogućnost vračanja kažnjene domene na izgubljenu poziciju rezultata pretraživanja Google-a, tj. kako vratiti kažnjenu domenu na Google?
To je definitivno najgori osjećaj za sve vlasnike web stranica, koji su ulagali nekoliko godina na pozicioniranje, a još gori osjećaj za webmastere koji su izvodili traženu uslugu pozicioniranja web stranice. Pad vaše stranice na Google-u ili totalno brisanje sa rezultata pretraživanja može vas i vašu trvtku koštati puno novaca. Pokušati ću vam pomoći oko vraćanja izgubljene pozicije na Googleu.
Uzrok 1: Vaša web stranica je kažnjena od strane Google-a
Najlakši i najbrži način provjere da li je vaša domena kažnjena je taj da u tražilicu upišete "site: vasa-domena.com" (promijenite vasa-domena.com u domenu koju provjeravate) na Googleu.
Ako na rezultatima ne pronađete niti jedan pojam to znači da je vaša domena sigurno kažnjena.
Google, svojim algoritmima kažnjava samo domene koji koriste nedozvoljene "SPAM" metode SEO optimizacija. Zbog tog razloga morate ukloniti sve što može dovesti do problema:
1. Maknite kompletni "SPAM" materijal sa svojih stranica:
• Maknite skriven i jedva vidljiv tekst sa vaših web stranica. Razmotrite upotrebu display: none i visibility: hidden - vidljivost: skrivena ukoliko ih koristite u CSS-u.
• Provjerite sve "Title Tagove" sa web stranice, meta tagove i naravno, ne zapostavite HTML komentare. U globalu, riješite sve elemente koji mogu biti tumačeni kao pokušaj spamiranja ključnih riječi.
• Maknite sva nepotrebna preusmjeravanja,tj. linkove prema sumnjivim web stranicama i sav duplicirani sadržaj.
• Potrudite se da vaš HTML kod bude uredu i da vaša web stranica izgleda uredno. Ne koristite automatski kreirane ulazne strane (meta podatke) bolje da ih kreirate ručno.
2. Sredite sve stvari/podatke koje nisu direktno na stranici:
Najčešći uzrok ovakvih problema je nestručno "rukovanje" sa kreiranjem takozvanih "backlink-ova". Korisnik želi bolje pozicioniranje na tražilici, nađe tvrku, plati nekoliko kuna i nakon nekog vremena shvati da je nastao veliki problem. Negativan uzrok loše kreiranih "backlinkova" su najčesći razlog kažnjavanja od strane tražilica i njihovo rješavanje zahtjeva puno više truda i vremena
Stvari koje su jako važne, a nalaze se izvan stranice su često razlog za kažnjavanja i njih je mnogo teže riješiti nego probleme koji se nalaze na samoj stranici imamo kontrolu nad njima.
• Ako ste sudjelovali/naručili uslugu SEO optimizacije od tvrtke koja istu radi automatskim sustavima razmjene linkova ili ako ste uplatili jeftine servise kreiranja linkova da bi dobili linkove do vaše web stranice, onda je vrlo vjerojatno da su linkovi označeni kao SPAM od strane Googlea.
Sa zadnjim algoritmima Google ima 0 stopu tolerancije prema takvim linkovima. Prva i osnovna stvar je uklanjanje svih automatskih link sustava sa svoje stranice i potrudite se da se da maknete sve stranice koje se tu nalaze da više nemaju poveznicu na vašu web stranicu.
• Ako ste kupili backlinkove da bi poboljšali rangiranje pokušajte se riješiti tih linkova. Svi plaćeni web linkovi funkcioniraju do određene granice, ali jednostavno mogu dovesti vašu Internet stranicu u nevolju kada Google sazna da koristite plaćene linkove.
3. Nakon što ste očistili svoju stranicu ONpage i OFFpage trebate podnjeti zahtjev prema Google-u za re-index.
Jedino kada ste uvjereni da ste riješili sve spam elemente koji ugrožavaju vaše rangiranje na tražilicama pošaljite Google-u zahtjev za ponovno re-indexiranje.
Neka ti zahtjevi za ponovno re-indexiranje budu točni, kratki i precizni. Objasnite koje ste sve akcije poduzeli da očistite svoje stranice.
Uzrok 2: Promjena u algoritmu rangiranja
Pad rangiranja ne mora nužno značiti da je vaša stranica kažnjena.
1. radili ste velike promjene na stranici ili je stranica donekle nova na web-u
Google, naravno, povremeno snižava rangiranje web stranica nakon nekakve velike promjene, ili u dizajnu ili u sadržaju, na web stranici. Naravno ako je to uzrok ne morate se brinuti jer će Google vratiti vašu staru poziciju nakon nekog vremena, naravno ako je kvaliteta web stranice ostala ista.
2. Konkurencija ima bolje rangiranje nego vi
SEO optimizacija nije proces koji se jednom napravi i riješili ste problem "za vjeke-vjekova" . Logično, vaša konkurencija si je dala truda i poboljšala svoju web stranicu tako da imaju bolji i kvaliteniji sadržaj i bolje backlinkove nego vi.
Gotovo nikako, niti jedna Internet stranica ne može imati najbolji ranking zauvijek. Ponovo izanalizirajte svoj trenutni sadržaj i optimizirajte tekstove stranica tako da je kompatibilan s zadnjim Googleovim algoritmom rangiranja.
U svakom slučaju poboljšate svoje backlinkove koji vode do vaše Internet stanice.
U slučaju da vam se sve ovo čini komplicirano i da vam oduzima puno vremena, pa ne možete obavljati svoju djelatnost, mi smo tu Domidona IT, SLOBODNO NAM SE OBRATITE.