Kako koristiti mame-ove za svoju tvrtku?
Prvo da razjasnimo što su mame-ovi. Mame-ovi su screen shot-ovi iz TV serija ili filmova u nekoj situaciji koja se čini zgodna za ukomponirati neki sarkastični tekst. Za kreirati ga još je jednostavnije nego se čini.
Međutim nije tako jednostavno. Ne svodi se sve samo na nepovezano pisanje po slici. To nije dovoljno za pretvaranje običnog mame-a u “zarazni” mame. Tu postoji element pravovremenosti koji je definitvno neizostavan kao I specifičnost industrije, metode distribucije I druge metode koje će osigurati da se mame “ulovi” I radi za tvrtku.
Mame-ovi su odličan način promocije Vaše tvrke na društvenim mrežama. Za njih nisu potrebni linkovi, nisu potrebni dugi opisi. Oni to rade sami za sebe, a velika je prednost što su izuzetno lako djeljivi putem maila, društvenih mreža ili nekog drugog servisa.
S obzirom na njihovu laku djeljivost morate paziti na što prišivate ime brenda. Prva odrednica uspješnosti je da kompanija sama po sebi razumije što mame želi reći. Ukoliko ne uspijete u tom naumu bolje je niti NE puštati u uporabu takav mame.