Facebookov Ad Targeting odabir korisnika prema uređaju

Facebook je objavio novi update svoje opcije targetinga. Njime ćete biti u mogućnosti odabirati ciljne skupine prema korištenju određenog mobilnog uređaja. Prema informacijama, kroz par dana će krenuti u uporabu.

Kada krene u uporabu, omogućiti će ne samo segmentno odabiranje prema operacijskom sustavu uređaja, već I prema određenom tipu uređaja. To je svakako novost s obzirom na prijašnje inačice koje su nudile odabiranje samo prema vrsti operacijskog sustava I Wi-Fi korisnicima.

Prednosti ovoga updatea su svakako bitne za istaknuti. Imati ćete moćnost vidjeti pomoću aplikacija kako se vaši oglasi ponašaju na određenim uređajima. Primjerice, ukoliko imate najveći broj posjeta sa uređaja Galaxy S5 moći ćete odabrati kao ciljnu skupinu korisnike upravo tog uređaja. Također, biti ćete u mogućnosti izbaciti uređaje koji ne podržavaju vašu aplikaciju.

Evo i nekoliko savjeta što raditi, a što ne:

  • NEMOJTE PREVIŠE SUZITI CILJNU SKUPINU- Facebook preporučuje da ciljna skupina ima minimalno 500.000 krajnjih korisnika koji će biti u mogućnosti vidjeti Vaš oglas
  • OPTIMIZIRAJTE SVOJ OGLAS ZA SVAKU OBJAVU- optimizirajte oglas kako bi ga prilagodili za svaku kategoriju jer količine pregleda su za svaku skupinu uređaja drugačije
  • SLOJ KOMPLEMENTARNIH CILJEVA OGLAŠAVANJA- koristite određene grupe I njima slične kako bi povećali relevanu skupinu ljudi