Bing čini precizniju potragu jednostavnijom

 

Bing, kompanija koja je danas vodeća u objavljivanju oglasa i ogašavanju znatno preuzima dio kolača  korištenja Google-a pogotovo u preciznim i lokaliziranim pretragama.

 

Bing čini precizniju potragu jednostavnijom i određenijom pomoću google like brzih odgovora

Sada, u potrazi za nekakvim lokalno važnim podacima i informacijama putem Bing tražilice, preko samih oglasa informacije su dostupne odmah na vrhu stranice. Tu je broj telefona, pripadajuća adresa te osnovne smjernice.

Moguće je također doći do ,u neku ruku, navigacijskih uputa za određenu lokaciju ukoliko znamo adresu.
Isto tako moguće je doći do podatka o procjeni vremena putovanja do određene lokacije ili točke.

Važno je navesti da te značajke nisu dostupne svima na svim uređajima ili u svim državama svijeta.

Značajka da se putem oglasa za neku djelatnost mogu dobiti i navigacijske upute za sada je dostupna samo u UK, SAD i Francuskoj. Zbog praktičnosti korištenja spomenuti se podaci, po sadašnjim postavkama, spremaju samo na desktop računala kako bi ih korisnici proučili već pred izlazak iz kuće.

Daljnji smjer razvoja Binga naravno ide prema korisnicima pametnih telefona kako bi dobili te iste informacije po sistemu „vidi i idi“ što bi koristilo velikom broju korisnika i raširilo tržište Bingo posjetitelja.

Korisnici mobilnih pametnih telefona sigurno će upotrijebiti mnoge aplikacije koje mogu naći putem Bing tražilice. Budući da se Bingo želi što više približiti Google-u po broju korisnika i posjeta te uzeti dio tržišta vjerujem da je taj put upravo ovaj segment mobilne telefonije i smartphone aplikacija.